Andorra hauria de sumar amb Malta a la Nations League

La selecció absoluta d’Andorra jugarà dissabte a l’Estadi Nacional d’Andorra davant Malta, el partit de la jornada 3 de la Nations League. Un partit que es presenta d’allò més important ja que actualment, ambdós equips nacionals romandren empatats a 1 punt a la classificació, tot i que són els del Principat els que ocupen la cua de la classificació.

El partit de dissabte davant Malta, no serà fàcil. Andorra seguirà fent el plantejament que és habitual en ella. Com diu el capità de la selecció Marc Pujol “plantejarem el partit de la mateixa manera de sempre, un plantejament defensiu per després tenir opcions amb contracops”. Tot i el resultat d’1-2 davant Cap Verd, el jugador de l’Inter ha explicat que “hem analitzat els errors que vam cometre davant Cap Verd i intentarem no repetir-los i sí, repetir les moltes coses que vam fer bé”. El que tenen molt clar tant el migcampista com el seleccionador Koldo Àlvarez es que “cal intentar treure un resultat positiu contra Malta”. Ambdós han coincidir en analitzar Malta a l’indicar que “és un molt bon equip en atac i amb molt bon joc interior. Jugadors de banda molt ràpids i un punta que estira molt l’equip”. Pujol ha estat clar a l’indicar que “és un tipus d’equip que ens pot costar a nivell defensiu, però si som capaços de controlar-los, ens pot permetre fer alguna transició més que en els altres partits”.

El seleccionador Koldo Álvarez de Eulate ha explicat que “els jugadors estan bé excepte algun que encara està adolorit pels cops de dimecres”. El tècnic basc té clar que “hem de tenir clar quan i com hem de tenir la pilota. Hem de tenir clar on volem que acabin les pilotes i per aquest motiu hem treballat aquests dies”. Àlvarez ha volgut deixar clar que “durant el partit tindrem el nostre moment”.

Sobre el possible joc que farà Andorra, Àlvarez ha explicat que “si som capaços de tenir la pilota, segur que no tindrem tan desgast. Si no som capaços de tenir-la ens tocarà estar darrera de la pilota, amb el que representa”.

D’aquesta manera, Andorra jugarà dissabte a les 20:45 davant Malta a l’Estadi Nacional d’Andorra, un nou partit de Nations League, a porta tancada.

Koldo Àlvarez de Eulate ha fet la següent convocatòria:

PORTERS:
José Antonio Gomes.
Xisco Pires.
Iker Álvarez de Eulate.

DEFENSES:
Emili Garcia.
Marc Garcia.
Adri Rodrigues.
Albert Alavedra.
Marc Vales.
Jordi Rubio.
Joan Cervós.

MIGCAMPISTES:
Marcio Vieira.
Marc Pujol.
Marc Ferré.
Albert Reyes.
Àlex Martínez.
Sebas Gómez.
Sergio Moreno.
Víctor Bernat.

DAVANTERS:
Aaron Sánchez.
Luigi San Nicolás.
Cristian Martínez.
Ricard Fernández.
Jordi Aláez.

Fotos: FAF

Deixa un comentari

Previous post Kilian Folguera acaba 61à a Leogang però amb bones sensacions
Next post Serà Manresa on el Morabanc Andorra trenqui la ratxa negativa a l’ACB?