Cap final A pels nedadors andorrans al Campionat d’Espanya de Màlaga

Clou el 110è Campionat d’Espanya Open Astralpool Absolut de clubs celebrat a la ciutat de Màlaga. La representació andorrana ha anat a càrrec d’Aleix Ferriz (CN Mataró), en les proves de 50 m i 100 m esquena i Patrick Pelegrina (CN Lleida), en 50 m i 100 m braça i en els 50 m esquena. 

Pelegrina ha disputat tres proves, amb una 15a posició, com a lloc de classificació més destacat, en la prova de 50 m braça i un temps de 29,15; pel que fa a la prova de 100 m braça, ha arribat en 16a posició, amb un temps d’1:04,34. En quant a la prova de 50 m esquena, Patrick ha arribat 51è, amb un temps de 28,02 segons.

Finalment, Aleix Ferriz que disputava dues proves, ha estat 68è, en la prova de 100 m esquena, com a lloc de classificació més destacat i un temps d’1:02,51. Pel que fa a la prova de 50 m esquena ha fet la 113a posició amb una marca de 28,92 segons.

Deixa un comentari

Previous post Constituït el patronat dels Jocs dels Petits Estats 2025
Next post Alejandra Mejia guanya a Peñiscola