Aquest dijous s’iniciarà la Marató de partits d’aquest desembre, a la pista del Bilbao Arena davant el conjunt que entrena Àlex Mumbrú. Per aquest partit, el Morabanc Andorra no comptarà amb Gielo i Diagné un cop Ibón Navarro ha descartat dues peces, al tenir catorze a la plantilla. Tot i això, el conjunt del Principat tindrà l’entrada de l’exterior Badja Sy que des de la lliga Catalana no ha participat a cap perdut degut a una lesió.

Degut als nombrosos partits que haurà d’enfrontar el Morabanc Andorra, Nacho Llovet explica que “em preocupa la salut dels meus companys i la meva pròpia”. Llovet ha afegit que “el que haurem de fer és descansar i recuperar bé, ja que el que no volem es que ningú es lesioni”. L’aler-pivot el que té clar es que “els jugadors preferim jugar que entrenar i en aquest mes serà molt més de vídeo i tàctic que a la pista, ja que entre viatges i partits no tindrem gaire temps”.

Pel partit contra el Bilbao, Llovet creu que “cal està centrat en les nostres coses: defensar, córrer i rebotejar”. En aquest sentit el jugador del Morabanc Andorra ha afegit que “és el joc en el que sabem que som perillosos i és el que hem d’intentar fer per aconseguir la victòria”.

Foto: Morabanc Andorra.

Deixa un comentari

Previous post Talin Puyalto, nou seleccionador nacional de futbol sala
Next post Verdú i Esteve queden fora de la primera mànega del Gegant de Gurgl