El Morabanc Andorra treu pit al centre d’Andorra la Vella

Aquest diumenge a les 12:00 hores del matí davant de la Seu Central de MoraBanc s’ha celebrat amb èxit una nova edició de la coneguda i tradicional Festa al Carrer.

Aquesta és la nostra gran família. Començant per la nostra base, amb més de 300 nens i nenes gaudint de l’esport de cistella. Continuant per l’equip de capacitats especials Escaldes-Engordany, el nostre orgull més pur. Empesos per l’enèrgic Màgic Team d’animació, patrocinat per Diablo Pizza, i en Brut, la millor mascota, ara novament, de tota l’ACB. Pels jugadors i cos tècnic del primer equip, que enguany representaran el lema Joc De Grans davant els equips més potents d’Europa. Per tota l’afició que feu esclatar la Bombonera i la mar de gent que fan del Bàsquet Club MoraBanc Andorra una realitat.

També, el grup musical que vam poder gaudir plegats tenia un toc sentimental i del que ens sentim orgullosos. El grup Rokyo va fer ballar dels més petits als més grans. Roc, el seu cantant, va ser jugador de la nostra base durant molts anys i ara ha tornat a formar part del club ara des d’un escenari.

 

Foto i text: BCA.

Deixa un comentari

Previous post La UE Santa Coloma guanya 2-0 a l’FC Ordino en el debut de la Lliga Nacional
Next post Arnau Soldevila segon i Lea Ancion cinquena, els millors resultats de la FAM a Osca