
Koldo Àlvarez “marxo amb una sensació agredolça”
El seleccionador nacional Koldo Àlvarez ha comparegut en roda de premsa només finalitzar el partit. Ha analitzat el 0-0 davant Letònia dient que “crec que la diferència de ritme de partit d’un equip que té jugadors que estan en competició amb l’altre que no els té, al final s’ha notat molt”.
Letònia i Andorra, en el 2018, ja varen tenir el mateix resultat a Riga. Preguntat sobre les diferències d’ambdós equips, l’entrenador tricolor ha dit que “crec que estem fent dos camins diferents Letonia i Andorra. Aquest partit ha estat el primer amb un nou entrenador i cal donar-li temps perquè pugui treballar. Estem vivint un any complicat. Ens hem perdut dues jornades: la de març i la de juny i els equips fa molt temps que no estaven junts. És normal que hi hagi desajustos que els equips els hi costi, en aquestes primeres jornades”.
El fet que Letònia hagi rebut una targeta vermella, Koldo ho ha analitzat dient que “després de la targeta vermella a Letònia el nostre objectiu era tenir més la pilota, poder entrar una mica més en el joc i crec que ens ha costat. No hem estat bé a les passades i no hem sabut aconseguir els espais que podíem tenir. Penso que ens ha faltat una mica de cames i estar una mica més frescos”.
Sobre les sensacions que li queden un cop ha finalitzat el partit, el seleccionador andorrà ha dit que “les sensacions han estat agredolces. La primera part ens ha costat molt ajustar-nos i per moments crec que estàvem millor a la segona meitat”.
Per la seva banda, el protagonista del partit pel costat andorrà, Josep Antoni Gomis ha explicat que “estic molt content per sumar un punt fora”. Sobre l’aturada del penal, Gomes ha dit que “pot ser és casualitat, potser és treball, crec que és una barreja de tot i crec que tots els detalls sumen i el cos tècnic fa molt bona feina, ho intentem estudiar al màxim i al camp surt. Crec que és mèrit de tots”.