L’FC Andorra suma un punt a Cornellà

Tres partits, dos a fora (Llagostera i Cornellà de Llobregat) i un a casa (Espanyol B) s’han saldat amb empat, cosa que fa que els tricolors encara no coneguin la derrota en aquest subgrup del grup III de la segona B, però tampoc la victòria. Tres punts de nou possibles que tenen gust de molt poc, sobretot veient la plantilla d’un Andorra que el seu únic objectiu és aspirar a l’ascens.

Aquest diumenge, davant el Cornellà ha sortit com un tir, i en el minut 1, Hector Hervel creuava un xut que l’enviava al fons de la xarxa, cosa que avançava als del Principat, quan faltaven 89 minuts pel final. Molt temps, on no han sabut mantenir el control de la pilota i on el Cornellà, en moment, ha estat molt superior. En el minut 6, com aquell que diu, sense temps per assaborir el gol, Eloy Gila marcava el gol pels locals que retornava la igualtat. El partit no ha tingut l’argument que volia Nacho Castro i han estat els jugadors del Baix Llobregat els que portaven el “tempo” del partit. Tot i això, al descans se n’anava als vestidors amb empat a 1.

A la represa ha estat el Cornellà el que ha colpejat més ràpid. Borja Garcia feia pujar el 2-1 favorable als locals que obligava a tornar a “remar a contra corrent” un Andorra que ha despertat de cop. En el 50, Bover xutava al pal, el que era un nou avís tricolor. Nacho Castro movia fixat i en el minut 69 feia tres canvis de cop, Borja, Mantovani i Casadesús deixaven el terreny de joc i entraven AguadoMartín i Enri. Aquest últim, en la primera pilota que tocava i a passada de Carlos Martínez feia el que ja seria el definitiu 2-2. Els andorrans han tingut les seves oportunitats, com també els locals que en el minut 88 Ontiveros enviava al pal un xut que podia haver capgirat el marcador.

Al final 2-2 en el Nou Municipal de Cornellà d’un Andorra que suma d’un en un, una dinàmica que actualment i amb el tipus de competició que hi ha, no va enlloc.

Deixa un comentari

Previous post Jiménez Kasintseva perd la final de Villena en el tie brak del tercer set
Next post La 15a etapa del Tour de France 2021 arribarà a Andorra la Vella des de Ceret