Naturlandia obre el 27 de juny amb noves apostes

Naturlandia inicia la temporada d’estiu obrint les seves instal·lacions de la Cota 1600 i a la Cota 2000 aquest dissabte, afegint canvis als sistema d’assignació d’horaris al Tobotronc. A partir d’ara es donarà accés a l’activitat cada 15 minuts prèvia reserva. L’objectiu és evitar aglomeracions i alhora que el client gaudeixi més de les activitats, aprofitant el temps sense fer cues. Naturlandia obrirà a la Cota 1.600 el restaurant “La Cafeteria”, l’Airtrekk i el Tobotronc, i a la Cota 2.000 el Parc d’animals, amb l’espai granja i l’aula de natura, potenciant les visites guiades, així com les activitats principals. A més, la Borda, el restaurant de muntanya, continuarà amb l’oferta gastronòmica que ha posat en marxa ja el passat cap de setmana de manera ininterrompuda. Naturlandia aplicarà les mesures sanitàries escaients en cada cas, assegurant el distanciament entre clients i la neteja i desinfecció de les instal·lacions abans, durant i després de l’ús.

Nova etapa amb canvi de direcció

Naturlandia engega una nova etapa aquest cap de setmana amb l’obertura de les principals instal·lacions de les dues cotes. El canvi de direcció amb Xabier Ajona al capdavant del centre d’activitats, coincideix amb l’adaptació a noves mesures sanitàries, que tindran un impacte positiu en el funcionament del centre. Així, la més destacada serà l’assignació d’horaris preestablerts als clients que facin el viatge al Tobotronc, així com l’adequació dels espais a la situació. Cal destacar que Naturlandia ha adoptat totes les mesures higièniques indicades per les autoritats sanitàries a les seves instal·lacions, assegurant que els clients i els treballadors estan protegits davant qualsevol risc, actuant amb la responsabilitat que les circumstàncies requereixen.

Cota 1600. Tobotronc amb reserves prèvies

A la Cota 1.600 s’obren les activitats més populars: el Tobotronc i l’Airtrekk amb la seva tirolina. La resta se’n posaran en marxa de manera progressiva. A més, s’obre el restaurant ‘La Cafeteria’, que renova la seva carta amb una àmplia varietat de tapes i entrepans, i que compta amb una gran terrassa oberta amb magnífiques vistes al centre d’activitats i a les muntanyes de Sant Julià de Lòria.

Pel que fa al Tobotronc, els usuaris hauran de demanar l’accés anticipadament, i es donarà pas en franges de 15 minuts. D’aquesta manera, una quarantena de persones aproximadament podrà fer el viatge cada quart d’hora. Aquesta norma servirà perquè els clients organitzin el temps al parc i no facin  cues, ja que accediran al giny a l’hora assignada, podent gaudir de la resta d’activitats amb més tranquil·litat. De moment les reserves d’horaris s’hauran de fer a les taquilles, i aviat s’activarà el sistema de reserva online a través de la web www.naturlandia.ad.

Cota 2000. Parc d’animals, restauració i activitats per als més petits

Pel que fa a la Cota 2.000, s’obrirà el Parc d’animals potenciant les visites guiades que inclouen l’espai granja i l’aula de natura. També estaran disponibles les principals activitats d’aventura, com les sortides amb buggys, així com una oferta orientada als més petits com són els llits elàstics, el passeig amb pony, el mini tubby i els tallers.

Aquest estiu es potenciarà i renovarà el concepte gastronòmic.  A ‘La Borda’, es podran degustar plats més típics i tradicionals vinculats a la muntanya i prioritzant els productes KM0, ja sigui a l’interior de l’edifici, amb el caliu tradicional d’una borda de muntanya, o a la privilegiada terrassa exterior. Carns a la brasa i altres especialitats seran els protagonistes de la terrassa ‘La Cervesera’, un espai obert lúdic obert i assolejat en ple contacte amb la natura. L’horari d’obertura de Naturlandia serà de 10 a 18 hores de dilluns a diumenge fins al 13 de setembre. A partir d’aquesta data només obrirà els caps de setmana, amb les activitats principals fins al 13 d’octubre.

Foto: Diana Pérez / Naturlandia

Deixa un comentari

Previous post Es signa l’acord de subvenció del Govern a Vicky Jiménez
Next post 1000 bikers han gaudit ja de Vallnord Pal-Arinsal