Nou curs per la rítmica andorrana

Una nova temporada de gimnàstic rítmica s’inicia. Enguany l’equip nacional júnior treballa amb la vista posada a Andorra 2025. La gimnasta sènior Berta Miquel seguirà sent la referent del país, en categoria sènior.

L’actual conjunt júnior, ja treballa de cara als Jocs dels Petits Estats d’Andorra 2025. Per la cita andorrana ja seran sèniors, cosa que les dificultarà molt més fer bons resultats.

En l’aspecte individual, la gimnasta Berta Miquel continuarà sent el referent individual del país. Aquest nova temporada té com a objectiu certificar la seva millora amb l’aparell de pilota i mirar de millorar en la resta d’aparells. Enguany competirà en diferents Copes del Món a més de l’Europeu de Budapest.

Sigui com sigui, la gimnàstica rítmica andorrana continua creixent. Tant en conjunts com individual, Andorra ja està en el mapa internacional. Ara cal anar millorant de cara al gran aparador esportiu que tindrà el país en el 2025: els Jocs dels Petits Estats.

Deixa un comentari

Previous post Pretemporada de l’Andorra Freestyle Club a Madrid
Next post El Trofeu de bàsquet d’Escaldes-Engordany clourà la pretemporada del MoraBanc Andorra