L’Automòbil Club Andorra i el Comú de la capital han presentat aquest dimarts al matí, la 49a edició del Ral·li d’Andorra d’històrics. Una edició que tindrà 80 equips i que estarà marcat per les mesures Covid-19. D’aquesta manera els dies 26 i 27 de setembre Andorra la Vella acollirà una de les competicions més emblemàtiques de la parròquia.

El Ral·li que començarà dissabte a la tarda, recuperarà dos trams nocturns (la nit de dissabte a diumenge) perquè els participants puguin tastar la veritable essència del motor.

La prova andorrana repetirà trams dissabte i diumenge entre ells Coll d’Ordino i Coll de la Gallina, cosa que permetrà estirar la caravana i així evitar aglomeracions de participants.

La sortida es portarà a terme a la rotonda del Pont i el parc tancat (on no podrà accedir el públic) estarà a l’aparcament de Prat de la Creu (davant de Govern).

El secretari general de l’ACAToti Sasplugas ha comentat que “el que volem és no perdre cap edició del Ral·li i per aquest motiu hem treballat per adequar-lo a les condicions que ens marquen els protocols”. Sasplugas ha afegit que “hem reduït de 100-120 equips a 80”.

Per la seva banda, Miquel Canturri ha explicat que “hem signat per dos anys i ens alegra i fa molta il·lusió que estiguem plegats pel 50è aniversari”. El conseller de la capital ha afegit “el ral·li aporta gent, pernoctacions, compres i és això el que volem per la parròquia”.

Deixa un comentari

Previous post Hauk Palsson, el primer resident islandès d’Andorra
Next post Ajornat el partit Valencia – Morabanc per dos positius dels tricolors