El líder de la Lliga Multisegur, l’Inter Escaldes ha caigut estrepitosament davant el cinquè classificat, l’UE Santa Coloma per un 0-3. Encara que el marcador no reflecteixi una superioritat superlativa dels colomecs, en el camp d’entrenament de la FAF, el que ha dominat de cap a peus ha estat l’UE Santa Coloma.

La primera meitat els colomencs han portat la iniciativa en el joc. L’Inter semblava estar desconnectat, sense saber com atacar l’intensitat defensiva dels groguencs i això ho ha aprofitat la UE Santa Coloma per marcar en el minut 25 el primer gol de les botes Víctor Bernat. La pausa d’hidratació ha tornat a activar als escaldencs que han sortit amb una marxa més. Tot i això al descans, 0-1.

La represa l’Inter ha sortit més connectat però no ha trobat la manera d’arribar amb perill a la porteria dels colomencs. Quan més atacaven els escaldencs Sergio Crespo marcava el 0-2, en el minut 55. Quedava molt de partit i el gol ha fet mal al líder que sis minuts més tard, marcava el 0-3 dels peus d’Àlex Martínez.

Quan més tocat semblava el líder, una contra per l’esquerra, l’ha culminat Cristian Martínez amb l’1-3 quan s’arribava al minut 73 de partit. L’Inter s’ha crescut i aprofitant el pas enrere de la UE Santa Coloma no parava d’assetjar a la porteria de Xisco Píres. Les contres de la UE Santa Coloma arribaven de manera esporàdica però obligava al líder a estar alerta. Els darrers minuts han estat un atac i gol a la porteria de Pires. La defensa colomenca se’n sortia i més quan el quart àrbitre assenyalava sis minuts. Els groguencs ho donaven tot. Guanyar a l’Inter que només ha perdut un partit en tota la temporada, era tot un premi.

Al final victòria inesperada amb recital de Jordi Rúbio de l’UE Santa Coloma 1-3 davant el líder. Un Inter que ha estat superat en tot moment pels colomencs.

 

Deixa un comentari

Previous post Govern eliminarà la figura del jugador no resident pel futbol
Next post El CV Encamp renova Gerard Verdú